Len pár hodín stačilo, aby hráči vyzbierali pol milióna dolárov.
Po veľkom úspechu Divinity: Original Sin nikto ani len nezapochyboval, že by sa zafinancovanie druhého dielu mohlo nepodariť. To, čo ale prišlo, určite vybilo dych aj najväčším optimistom. Rovných 500 000 dolárov sa podarilo vyzbierať už v prvý deň na Kickstarteri a momentálne sa 34 dní pred koncom zbierky nachádza na účte už viac ako 600 000.
{embed_video }
Žánrovo pôjde titul v šľapajách prvej hry, no detailami sa bude odlišovať. Hlavnou témou je rôznorodosť osudov vzhľadom na to, odkiaľ postavy pochádzajú. Do bandy si budeme môcť pribrať až tri postavy, z ktorých každá bude rovnako upravovateľná ako hlavné, so svojím vlastným charakterom a príbehovým pozadím. Prítomný multiplayer tu bude kooperačný i kompetitívny.
Prepracovaný systém dialógov dá hráčom viac odpovedí a možností pri presvedčovaní NPC či vašich postáv. Jednou z najkritizovanejších častí pôvodnej hry bol crafting, a preto budú jeho mechaniky v Original Sin 2 vylepšené. V hre sa objaví aj schopnosť Skill Crafting, ktorá nám dovolí vytvárať kombinovaním skillov a kúziel úplne nové schopnosti. Na papieri to znie super, skombinuje sa kúzlo „Silence“ a „Summon Spider“ a vyjde vám „Summon Stealth Spider“.
Čo bolo najlepšie na prvom Original Sin? Jednoznačne súbojový systém. V dvojke bude jeho podstata zachovaná, pridajú sa ale novinky ako možnosť odsunúť nepriateľa ďalej od vás alebo skrývanie sa za prekážkami, čo je výhodné napríklad pre lukostrelcov. V hre budú prítomné nové talenty, príšery, prostredia a doslova stovky schopností a kúziel.