Jake Solomon, jeden z hlavných ľudí, ktorí stoja za pripravovaným XCOM 2, na PAX Prime 2015 hovoril o novinkách.
Jednou z najzaujímavejších je predstavenie novej nepriateľskej rasy – Faceless. O nich sa toho zatiaľ veľa nevie, ale na predstavených záberoch bolo vidno, ako sa jeden utekajúci civilista rozprskol na kúsky a vyšiel z neho práve člen tejto rasy.
Faceless však nebudú jedinou hrozbou. Úpravami prechádzajú aj všetci známi nepriatelia. Napríklad Chryssalid už nebude vedieť iba premeniť ľudí na zombie, ale bude ich môcť uväzniť do kukly, z ktorej po čase vyjdu traja noví Chryssalidi. Okrem toho budú mať aj schopnosť zahrabať sa pod zem a vybuchnúť, keď sa k ním priblíži nepriateľ. Známi Sectoidi budú môcť oživiť mŕtvych a Berserkeri dostanú zvýšenú rýchlosť pohybu.
Vývojári chcú meniť pravidlá a priniesť hráčom čo najlepší zážitok, a tak sa fanúšikovia série môžu tešiť na to, čo hra prinesie. Vydanie XCOM 2 je na PC plánované na 5. február 2016.
{embed_video https://www.youtube.com/watch?t=2263&v=fGZj6U8Mcso}