Rockstar oznámil, že Red Dead Redemption bude mať tri rôzne módy obtiažnosti a hoci sa týkajú zväčša len mierenia, štúdio tvrdí že je to ich prvá hra s otvoreným svetom s rôznymi obtiažnosťami.
Hra bude obsahovať expertný mód bez automatického uzamykania, štandardný mód, ktorý na cieľ vytvorí nitkový kríž a potom obávaný „ležérny“, ktorý dáva automatické mierenie a aj rýchlejšiu regeneráciu zdravia.
„Urobili sme to po prvýkrát v hre s otvoreným svetom, takže budeme mať záujem aby sme videli, čo si ľudia myslia o hraní s každou možnosťou,“ povedal vývojár pre pravidelné týždenné Q&A spoločnosti.
Taktiež bol objasnený vzťah hry k jej predchodcovi z roku 2004 – Red Dead Revolver.
„Určite to nie je pokračovanie príbehu – skôr duchovný nástupca,“ píše Rockstar tvrdiac, že sa štúdio rozhodlo dostať americký západ do hry s otvoreným svetom zatiaľ počas dokončovania Red Dead Revolver.
zdroj: kotaku.com