Ďalšia hra komerčne najúspešnejšej realtimovej stratégie
odhalí epický záver tibériovej ságy. Hľa, stúpenci Bratstva Nodu, koniec sa blíži!
Spoločnosť Electronic Arts oznámila, že po takmer 15 rokoch a 30 miliónoch predaných kópií hier, uzavrie štúdio EALA svoju mnohonásobne ocenenú tibériovú sériu epickým finále v Command & Conquer™ 4. Titul, ktorého vydanie je plánované na rok 2010, predstaví celý rad inovácií tradične rýchleho a plynulého herného systému Command & Conquer, pričom si zachová všetky dôležité prvky, ktoré si fanúšikovia počas existencie série obľúbili. Hráči sa môžu tešiť na nové triedy hrateľnosti, mobilné základne a postupný trvalý rozvoj schopností hráča v priebehu všetkých herných módov. Command & Conquer 4 ponúkne úplne novú, inovatívnu a podmanivú strategickú hĺbku.
„Command & Conquer je veľmi silná značka s úžasným 15- ročným odkazom. Sme nadšení, že dramatický záver tibériovej ságy dosiahne v Command & Conquer 4 svoj koniec. Táto hra je navrhnutá tak, aby dala fanúšikom odpovede na všetky otázky, ktoré hľadali,“ uviedol Mike Glosecki, hlavný producent Command & Conquer 4 v EA Los Angeles. „S multiplayerom na báze cieľov k plneniu, rozvoja hráča a univerzálnych mobilných základní prežijú hráči Command & Conquer ako nikdy predtým.“
Príbeh Command & Conquer 4 sa odohráva v období po udalostiach kritikou veľmi kladne prijatých Command & Conquer 3: Tiberium Wars™. Píše sa rok 2062 a ľudstvo je na pokraji vyhynutia. Ostáva už len šesť rokov, kým záhadná kryštalická štruktúra tibéria premení planétu Zem na neobývateľnú. Dve súperiace frakcie – Globálna obranná iniciatíva (GDI) a Bratstvo Nodu – sa nevyhnutne z rovnakej príčiny ocitnú v zúfalej situácii: musia zastaviť šírenie tibéria, aby zabránili skaze ľudstva. Nemysliteľné sa stane skutkom, keď sa nevyspytateľný vodca Nodu – Kane vydá do veliteľstva GDI. Aké sú však jeho plány v srdci nepriateľskej základne? V Command & Conquer 4 vyvrcholí úžasná história tibériovho sveta a fanúšikovia sa konečne dozvedia viac o osude Zeme, Nodu, tibéria, GDI a predovšetkým o Kaneovej motivácii pre jeho desať rokov trvajúce plány.
Okrem dvoch kampaní, plných gigantických bitiek medzi GDI a Nodom, v ktorých hráči môžu bojovať samostatne alebo v móde kooperácie, ponúkne Command & Conquer 4 nový mód 5v5 na báze plnenia stanovených cieľov. Mód podporí tímovú spoluprácu a kooperáciu a obohatí hru o spoločenský realtimovo-strategický element, ktorý sa doposiaľ v sérii neobjavil.
{gallery}/novinky/0709/cc4{/gallery}
zdroj: TS