Viete ako sa štúdiu Media Molecule podarilo, aby LittleBigPlanet 2 vyzeralo tak dobre? Podľa časopisu EDGE je to vďaka zdieľaniu technológií s týmom SCE Santa Monica.
„Zdokonalený grafický engine znamená, že LBP2 vyzerá ešte lepšie ako jeho predchodca – ostrejší, čistejší a s väčším zmyslom pre fyziku,“ opisuje článok v aktuálnom čísle EDGE.
„Zdieľanie technológií s týmom God of War III zaistilo zvýšenie hĺbky efektov. Priehľadnosť oblakov, lepšie osvetlenie, tiene, slnečné lúče, hmla a objekty ako horiace drevo budú použité pre už existujúci LBP obsah.“
Nie je to prvý prípad, kedy vývojári použili technológie iných. Naughty Dog pri Uncharted 2 otvorene uviedol, že použil myšlienky a technológie Bungie, Infinity Ward, Guerilla a Media Molecule.
zdroj: gamerzines.com