Vývojári sa konečne rozhodli odstrániť problém, ktorý robil vrásky na čele mnohým hráčom Overwatch.
Hráte si tak normálny zápas v Overwatch za vašu obľúbenú postavu a narazíte na nepriateľského Roadhoga. Ten po vás vystrelí svoj hák a keďže ste sa zatiaľ stihli schovať za roh, myslíte si, že vás nedostane. Ale opak je pravdou a zázračným spôsobom sa aj cez stenu ocitnete priamo pred hlavňou jeho zbrane.
Áno hovorím o probléme, ktorý majú hráči s týmto obľúbeným Tankom z Overwatch. Roadhogova schopnosť Chain Hook totiž nefunguje tak, ako by mala. Často sa stáva, že prejde aj cez steny alebo umožní hráčovi pritiahnuť nepriateľa k sebe z pozície, ktorú ani nemá v zornom uhle.
Tomuto problému by však malo odzvoniť už v najbližšom patchi; vyjadril sa tak hlavný dizajnér Geoff Goodman na Overwatch fóre. Na public test realme by sa mohol update objaviť už tento týždeň.
Prvou zmenou bude, že sa cieľ háku dostane priamo pred Roadhoga, takže bude obmedzené, ako veľmi do strany môže byť nepriateľ posunutý. Po novom teda nebudete môcť niekoho zahákovať, otočiť sa o 180 stupňov a zhodiť ho z útesu.
Hráč tiež už nebude môcť k sebe pritiahnuť ciele, ktoré nemajú so svojom zornom poli, resp. hák sa o takéto postavy ani nezachytí. Bude to vďaka tzv. kontrole zrakovej línie (line-of-sight check), ktorá sa overuje z pozície Roadhoga, nie z pozície háku.
No a v poslednom rade príde tiež k spomínanej kontrole aj potom, ako sa hák zachytí na postavu. Pokiaľ overenie zlyhá, hák sa odpojí a vráti sa prázdny späť ku Roadhogovi. To znamená, že ak vás zachytí, ale vy sa rýchlo dostanete zo zorného poľa nepriateľského Roadhoga (napr. s takou Tracer) tak vás hák automaticky pustí počas „cesty“.
Goodman na záver príspevku dodáva, že tieto zmeny oslabia Roadhogovu pozíciu v hre, preto počkajú na feedback od hráčov z PTR a prípadne ho ešte dodatočne poopravia, ak to bude potrebné.