Zmena by mala vyriešiť časté problémy s pripojením.
Multiplayerový For Honor už od vydania trápia časté problémy s pripojením, ktoré súvisia s neštandardným online systémom. Ubisoft sa preto rozhodol, že hra čoskoro dostane vlastné dedikované servery, ktoré by mali tieto problémy eliminovať.
Multiplayerové hry často fungujú tak, že jednému z hráčov je priradená rola „hosta“. Slúži ako server pre ostatných hráčov – oni mu posielajú inštrukcie a on prepočítava pozície hráčov atď. Tento hráč má však výhodu oproti ostatným, keďže ako jediný nemá žiadnu odozvu. Inžinieri v Ubisofte sa pri vývoji For Honor rozhodli využiť jedinečný systém, ktorý mal eliminovať túto výhodu „hosta“ tým, že každý hráč bude konštantne prijímať a posielať dáta všetkým spoluhráčom. Na papieri super nápad, no v reálnom svete každý krátkodobý výpadok internetu, či prepad FPS u jedného hráča vyvolá nežiaduce reakcie u ostatných, ktoré sa výrazne prejavovali najmä v zápasoch 4v4.
Kvôli týmto problémom dostane For Honor vlastné servery prevádzkované Ubisoftom, ktoré vyriešia problémy s pripojením a zároveň nedajú žiadnemu hráčovi výhodu. Nevieme presný dátum, kedy Ubisoft plánuje prejsť na nový systém, jediné oficiálne vyjadrenie je, že„zmena na dedikované servery je veľa práce.“