Sucker Punch je späť s ich pokusom zapracovať inFamous 2 do rozbehnutého kolotoča Sony. Hoci teraz zmenili návrh hlavnej postavy Cole McGratha a vytvorili titul, ktorý sa ďaleko viac spolieha na neprestávajúcu akciu než originál. To na čo sa inFamous 2 scvrklo je väčšia a lepšia séria.
Aj keď pôvodný inFamous vyšiel v roku 2009, Sucker Punch konštatuje, že sú napolceste 2-ročnej cesty s touto sériou. Povedali, že sú si vedomý reakcií fanúšikov na dizajn postavy a predsunuli desiatky zmien do série, aby vytvorili titul, ktorý vždy chceli, aj napriek námietkam zo strany zamestnancov Sony.
McGrath je vonku, aby sa naučil nové super sily v New Marais – mesto ako Cajun podobné New Orleans – takže sa napokon môže stretnúť s The Beast, aby ju roztrhal na kúsky. Hlavná myšlienka za inFamous 2 je podporiť silu McGratha a urobiť tak s fantastickou environmentálnou deštrukciou. Či už jazdí po elekrickom vedení, hádže blesky ala Raiden z Mortal Kombat, alebo skáče zo strechy na strechu ako najlepší parkourista, McGrath je na jednej pekelnej jazde.
Ozbrojený s bodcom s dvomi hrotmi, ktorý je nabitý rovnakou elektrinou, ktorá prúdi jeho telom, McGrath je teraz schopný vrhať gigantické tornáda. Aj keď predstavenie sprevádzali problémy s framerate, úroveň detailov bola spozorovateľná. Keď McGrath chytal nového zloducha menom Bertrand (spomeňte si na senátora Roberta Kellyho zo série X-Men), bolo celkom jasné, že monštrá a mutanti, ktorí ničia mesto, budú hrať hlavnú rolu v príbehu.
Video si môžete pozrieť tu.
Po predvedení bolo všetko povedané a urobené, dojmy z nového designu postavy znuvu vyplávali na povrch a sme zvedaví ako fanúšikovia zareagujú keď titul príde do obchodov začiatkom budúceho roku.
zdroj: gamezone.com