Šéf Obsidianu, Feargus Urquhart stránke IncGamers.com povedal, že na voľbe v RPG tituloch záleží a sú to práve tieto voľby, ktoré oddeľujú skutočné RPG od hier, ktoré majú len RPG prvky.
V rozhovore s IGTV na E3 sa Urquhart vyjadril ohľadom Dungeon Siege 3, že RPG môže byť zamieňané s inými žánrami a niekedy je ťažké RPG kategorizovať, no je to práve voľba, ktorú dostane hráč, ktorá rozhoduje o tom, či hra bude RPG, alebo nie.
"Myslím si, že na tom záleží a práve voľba je na vytváraní RPG to, čo milujem. Ak neponúknete rôzne závery, neponúkate rozvetvenia a teda nemáte dôsledky," povedal. "Dôsledky znamenajú, že ak sa rozhodnem urobiť „to“, tak potom sa stane "to" a nie "to" ",vysvetľuje Urquhart. "To akosi mení hru a podľa mňa to tak naozaj je a myslím si, že to, čo robí RPG unikátnejším je rozvinuteľnosť."
zdroj: incgamers.com