Keď sa povie „chlapík bez vlasov s čiarovým kódom na temene“ hneď drvivá väčšina hráčov vie o kom sa hovorí (bohužiaľ aj mnoho nehráčov, vďaka dvom otrasným filmom).
Agent 47. Holohlavý zabijak bez emócií, ktorého úlohou je zabiť tak, aby pri tom nebol videný a najlepšie tak, aby to vyzeralo ako nehoda. Prezentoval sa nám už v šiestich hrách, pričom prvá z nich, Codename 47 vyšla už pred osemnástimi rokmi. Ak ste však niekedy rozmýšľali, prečo sa autori rozhodli pre holohlavého hlavného hrdinu, vysvetlenie je celkom jednoduché.
CEO IO Interactive Hakan Abrak prezradil, že dôvodom boli technické obmedzenia. „Pridať vlasy na hlavnej postave bolo vtedy príliš komplikované. Videl som pokusy a tie vôbec nevyzerali dobre, no na concept artoch ho môžete vidieť aj s vlasmi. Vývojári sa vtedy radšej rozhodli spraviť ho holohlavým a keď sa na to pozerám spätne, to rozhodnutie bolo skvelé. Teraz je Agent 47 ikonickou postavou.“
Ako by podľa vás vyzeral Agent 47 s vlasmi?