Jade Raymond zo štúdia EA Motive plánuje využiť všetko, čo Visceral pripravilo.
Ohľadom zrušenej Star Wars hry od vývojárov série Dead Space sa toho už narozprávalo relatívne dosť. Štúdio bolo zrušené a Amy Hennig odišla od EA. A projekt bol presunutý do štúdia vo Vancouveri. Čo však s nedokončenou hrou?

Prečítajte si tiež
Vývojárka zrušenej Star Wars hry opustila EA
Podľa šéfky štúdia Jade Raymond nevyšla určite všetka práca na zmar. Prezradila, že od začiatku vývoja majú k dispozícii tri terabajty dát z projektu, ktorý sa interne volal Ragtag. Veľa vecí sa plánuje využiť pri ďalšom vývoji hry, ktorá podľa všetkého bude open-world hrou s multiplayerovým komponentom.
„Keď sme oznámili, že presúvame vývoj hry, myšlienka bola, aby mal hráč viac voľnosti, ale aby sme nechali to skvelé, čo v hre bolo. Bolo tam veľké množstvo cool obsahu a postáv, takže sa snažíme to všetko využiť.“
A kto na hre vlastne pracuje? Raymond prezradila, že štúdio vo Vancouveri má hromadu skúseností. Sú tam vývojári, ktorí pracovali na sériách Skate, SSX, Need for Speed (bývalé EA Black Box, tvorcovia dielov ako Underground, Most Wanted atď.), no taktiež do štúdia pribrali veľké množstvo vývojárov, ktorí pracovali na hrách ako Sleeping Dogs, Prototype, takže Jade sa o výsledok nebojí.