Ako to chcú dosiahnuť? Prezradili nám zopár detailov o hre
Po kvalitnom, no veľmi vlažne priatom reštarte série Devil May Cry od britského štúdia Ninja Theory sa série opäť chopili pôvodní tvorcovia a prinesú nám piaty diel. Čím však bude špecifický oproti predchodcom a na čo sa môžeme tešiť?
- Cieľom grafiky je dosiahnuť fotorealizmus, no pre autorov je najdôležitejší framerate, takže 60FPS je pre autorov kľúčom k tomu, aby sa hra hrala dobre
- Capcom používa 3D skenovaciu technológiu nie len na skenovanie postáv, ale aj na skenovanie šiat
- Prechádzajúce diely dávali hráčom možnosť zrušenia animácii za účelom lepšej reakcie na pohyb nepriateľa. V DMC 5 síce hra bude čítať to, čo hráč stláča, no animácie sa nebudú dať preskočiť. Ako dôvod autori uviedli, že s ich prístupom k vizuálnemu štýlu by možnosť rušenia animácii vyzerala veľmi divne
- Capcom chcel aby bol Nero v top forme a aby bol vyzretejší a preto posunuli príbeh o niekoľko rokov po štvorke
- Existuje dôvod prečo Dante odišiel
- Tretia postava z traileru je taktiež hrateľnou postavou
- Hra bude hrateľná na tohtoročnom Gamescome
- Hudba na pozadí sa bude meniť v závislosti na kombe. Takže ak budete v kombe s ohodnotením štýlu C tak bude hrať iná hudba ako keď sa presuniete do B. To znamená, že hudba sa bude stupňovať v závislosti od hráčových schopností.
Devil May Cry 5 očakávame na jar 2019 na PC, Xbox One a Playstation 4.
Zdroj: siliconera.com