Hráči tvrdia, že Treyarch skúša to, čo hráči znesú.
Mikrotransakcie sú už neoddeliteľnou súčasťou Call of Duty série a Black Ops IIII nie je výnimkou. Práve naopak. Tesne po vydaní bol do hry pridaný Black Market a netrvalo dlho a komunita sa pustila do výpočtov.
Totižto, po novom sa autori inšpirovali systémom Fortnite a predmety, ktoré sa dajú zakúpiť za reálne peniaze sú rozdelené do sezón, a po skončení sezóny budú nenávratne preč. Takže to do hry pridáva časové obmedzenie na získanie týchto predmetov. A pri výpočtoch zistili, že na to, aby ste získali predmety v jednom Battlepasse, budete musieť hrať 250 hodín hry, alebo budete musieť minúť 200$ reálnych peňazí.
Poďme si rozobrať, na čo konkrétne prišla komunita na Reddite a vysvetliť prečo je tento systém šialený a nenásytný:
Veci v tomto Black Markete sú rozdelené do stupňov a hráči sa šplhajú rebríčkom. Hráči prišli na to, že musíte hrať približne 2 hodiny hrania na to, aby ste získali jeden jediný predmet a to môže byť hocičo od nálepiek, cez emotes, spreje, maľovania na tvár až po oblečky, ktoré však nemôžete na svoju postavu aplikovať, pokiaľ nemáte celý set.
Supply Drops sú snáď ešte horšie ako v predchádzajúcich dieloch, pretože nemáte absolútne žiadnu kontrolu nad tým, čo v tomto lootboxe dostanete. A postup jednotlivými stupňami je navyše otrasne pomalý.
Navyše, Treyarch sľúbil nové sezóny každé dva mesiace, čo znamená 6 sezón do nového dielu Call of Duty, čo zase znamená 1500 hodín hrania, alebo 1400$ v mikrotransakciách. A aby toho nebolo málo, majitelia Black Ops Passu, za ktorý zaplatili 50$ taktiež nebudú mať automatický prístup k týmto predmetom, nakoľko tie budú napojené na systém lootboxov a postupu jednotlivými levelmi.
Samozrejme, môžete argumentovať tým, že tento systém nebol v hre kvôli tomu, že nebol pripravený, no môžete argumentovať aj tým, že v hre nebol, aby vývojári a Activision nemali zaslúžený backlash od novinárov a hráčov.
Prečítajte si tiež
Call of Duty: Black Ops 4 – Recenzia
Prečítajte si tiež