Loot nás totiž bude musieť držať pri hraní desiatky až stovky hodín.
Aj keď štúdio Bioware tvrdí, že v ich chystanej hre Anthem bude kladený veľký dôraz na príbeh, je zrejmé, že hra je v prvom rade looter shooter hrou, kde bude asi najdôležitejším aspektom zbieranie nového vybavenia a rast našich schopností.
Preto sa rozhodli za pomoci streamu všetky tieto prvky hry predstaviť. Čo sme si počas streamu všimli?
- Vizuálna úprava a úprava schopností sú od seba úplne nezávislé. Nebudete teda musieť mať slabú výbavu len preto, že vyzerá dobre.
- Okrem levelu je vašim hlavným ukazovateľom sily tzv. Gear Score, čo je číslo ktoré vzíde po spočítaní sily všetkej výbavy.
- Každý Javelin má 5 vymeniteľných slotov. Dvojicu zbraní a tri sloty na výbavu. Sloty na výbavu zahrňujú Ordnance Launcher, Components a Support Gear. Ultimátna schopnosť každého Javelina je nemeniteľná. Dokopy ich však bude 11 pri maximálnom leveli Pilota (2 zbrane, 1 Support slot, 2 Gear slots a 6 Components slots)
- Chýbať nebudú rôzne rarity predemetov, od klasických Common, cez Rare až po Epic, pričom vrcholom sú tzv. Masterworks predmety.
- Rôzne elementy majú na nepriateľov rôzne vplyvy. Ľad samozrejme cieľ zamrazí, oheň ich zapáli, kyselina spôsobí že budú prijímať zvýšené poškodenie a elektrina vytvorí AOE pole pre poškodenie viacerých nepriateľov.
- Chýbať nebude craftovanie.
- Hra bude podporovať vytváranie podporných rol.
- Každý Javelin bude mať k dispozícii viacero výbav, ktoré si môžete rýchlo vymeniť.
- Každý predmet vašej výbavy bude mať tzv. Inscriptions, čo sú vlastne pasívne perky, ktoré vám poskytnú ďalšie benefity. Tie budú k predmetom pridávané náhodne a preto má zmysel grindovať pre rovnaký predmet kvôli iným Inscriptions.
- Foto mód nebude k dispozícii pri vydaní, rovnako ako aj cross-play.
Ak máte čas a tešíte sa na hru, môžete si pozrieť celý, takmer hodinový záznam streamu.
Anthem vychádza 21. februára na PC, Xbox One a Playstation 4.
Zdroj: reddit.com