Opačný prístup oproti zvyšku sveta.
Nintendo často robí veci, ktoré by sme od ostatných spoločností nevideli. Zatiaľ čo Activision prepustil 800 ľudí kvôli znižovaniu nákladov, zosnulý šéf Nintenda po neúspechu konzoly Nintendo Wii U sám pristúpil k znižovaniu svojho platu a taktiež k znižovaniu platu ďalších vysokopostavených zamestnancov spoločnosti.
Tento ich prístup sa prenáša aj do mobilného biznisu. Zatiaľ čo niektoré spoločnosti sú radi, keď ulovia tzv. „whales“ (hráči, ktorí na in-game mikrotransakciách míňajú stovky až tisíce €) a s radosťou ich doja, Nintendo má trochu iný prístup.
Spoločnosť totiž podľa tvrdenia ich partnerov žiada od vývojárskych štúdií, ktoré využívajú ich značky a postavy na tvorbu mobilných hier, aby obmedzili sumy, ktoré môžu hráči minúť na mikrotrasakcie pri mobilných hrách. „Posťažovali“ sa na to štúdiá ako CyberAgent a DeNA.
CyberAgent vyvíjali v spolupráci s Nintendom hru pre smartfóny Dragalia Lost a keď sa hráči sťažovali na to, že niektoré predmety sú bežným hraním nedosiahnuteľné, Nintendo prikázalo, aby CyberAgent spravil tieto predmety dostupnejšími pre hráčov.
Podľa viacerých zdrojov spoločnosť nie je jedným z dôvodov je to, že Nintendo dbá na svoj imidž a nie je ochotné spájať sa takouto negatívnou publicitou. Viac im ide o to, aby si udržali dôveru hráčov a dobrú reputáciu, ako to, že môžu z krátkodobého hľadiska zarobiť viac. „Nintendo nezaujíma to, že môžu zarobiť veľké množstvo peňazí z jednej hry pre smartfóny. Keby sme vydali túto hru sami, vedeli by sme zarobiť oveľa viac,“ tvrdia zástupcovia CyberAgent.
Napriek tomu hra Dragalia Lost zarobila veľké množstvo peňazí a Nintendo tak môže byť spokojné. Navyše plánuje v priebehu tohto roka plánuje spoločnosť vydať ďalšie mobilné hry, ako napríklad Dr. Mario World, Mario Kart Tour a vo vývoji je taktiež nová Pokémon hra určená pre smartfóny.