Zľakli ste sa titulku? Žeby sa očakávaná hra od id Softu dostala len na jednu platformu? Nemajte obavy.
Tim Willits, hlavný dizajnér hry, dnes potvrdil, ze vďaka špičkovému enginu, ktorý bol od základov vystavaný podľa súčasnej generácie konzolí, bude hra vyzerať rovnako dobre na všetkých platformách. Už sa vraj nemusíme báť toho, že by sme sa dočkali scenára ako s Bayonettou, Red Dead Redemption alebo s druhou Mafiou, kde boli PS3 verzie odfláknuté a hráči sa potom právom cítili byť okradnutí, keďže ich verzia hry vyzerala za rovnaké peniaze neporovnateľne horšie. Rage však má vyzerať na každej platforme akoby bol robený exkluzívne na ňu.
Tim Willits ďalej povedal: "Myslíme si, že sa nám podarilo prekonať väčšinu problémov, ktorým musia čeliť vývojári multiplatformových hier. Rage pobeží na 60 Hz na každej platforme a verte mi, že keď si to zrovnáte s dnes bežnými 30 Hz, je to podstatný rozdiel v presnosti ovládania a ostrosti."
zdroj: playstationuniversity.com