Teda, minimálne podľa tvrdení vývojárov.
Jedným z poznávacích znakov RPG hier od CD Projekt RED je možnosť voľby a to, že vaše činy majú reálny vplyv na vývoj príbehu a taktiež aj na okolie. Hrateľnosť Zaklínačskej série však veľa variability pri postupe hrou neponúkala, no Cyberpunk 2077 bude iný.
Prezradil to quest dizajnér hry Philipp Webber. Podľa neho môže byť v každom queste „3 až 5 spôsobov“ ako tieto questy zdolať. To prinieslo výzvy hlavne pri ich tvorbe, ktorá musí brať do úvahy všetky možnosti hrateľnosti. Hra totiž poskytne tzv. Netrunning Skills, ktoré výrazne ovplyvnia to, akým štýlom budete môcť hrať a táto komplexnosť bola braná do úvahy nie len pri tvorbe questov, ale aj pri leveldizajne.
Výzvou, ktorú si pripravili vývojári sami pre seba je aj to, že nechcú, aby vedľajšie questy boli jednotvárne a fádne. Chcú, aby vedľajšie úlohy vyzerali ako kompletné samostatné príbehy, čo im pri tvorbe týchto questov dá určite zabrať.
Podľa tvrdení Webbera taktiež vývojári do hry implementovali systém, kde neúspešné splnenie určitého questu bude mať dopad na iné questy a dokonca aj na hlavný príbeh.
Uvidíme, ako sa s týmito ambicioznými myšlienkami vývojári popasujú. Zatiaľ nevieme, kedy Cyberpunk 2077 uvidíme, no vývojári prednedávnom potvrdili, že sa ukážu na tohtoročnej E3, kde sa nepochybne dočkáme aspoň nejakých nových záberov.
Prečítajte si tiež