Je to tak, pokračovanie skvelého a úspešného RPG od poľských CD Projekt RED sa môže skončiť šestnástimi rôznymi spôsobmi. Pre porovnanie, prvý diel mal iba tri ukončenia. Pre viac detailov čítajte ďalej.
Ďalšou zaujímavosťou sú tri rôzne začiatky hry, ako sa dozvedáme zo screenshotov zverejnených na pcgameshardware.com. S porovnávaním sme však neskončili – jednotka ponúkla 130 cutscén trvajúcich 53 minút, dvojka ich bude mať 256 a ich dĺžka presiahne dva a pol hodiny!
Pokračujeme, v pôvodnom Zaklínačovi sme na seba mohli navliecť päť druhov brnení, v pokračovaní to bude až tridsať. Dvojka bude napred aj v množstve magických znamení, naopak nahrávacích obrazoviek ubudne z niečo okolo 700 na 4.
Čo je príčinou všetkých týchto vylepšení? Odpoveď je jednoduchá, je ňou nový engine nazvaný TSOOD. Ten je podľa všetkého perfektne optimalizovaný aj pre konzole a jediným rozdielom zrejme bude iba vyššie rozlíšenie na PC, ako si všimli chlapci z PC Games Hardware.
Dátum vydania PC verzie The Witcher 2: Assassins of KIngs je predbežne stanovený na rok 2011, konzolové verzie sa samozrejme robia, dátum vydania však nevieme.
Zdroj: http://www.pcgameshardware.com/aid,770624/Witcher-2-Tech-stuff-from-the-best-game-at-Gamescom-2010/News/