Atsushi Inaba sa v rozhovore pre VGC rozhovoril o plánoch na rok 2019, prečo je pre štúdio kľúčový a aké projekty plánujú okrem ohlásenej Bayonetta 3 alebo Astral Chain.
Rok 2019 bude pre štúdio dôležitý hlavne z ekonomického hľadiska. PlatinumGames dávajú aktuálne väčšinu svojej energie (okrem práce na svojich projektoch) do toho, aby mali väčšiu kontrolu nad vývojom vlastných značiek a boli menej závislí od „tretích strán“. Pri takýchto spoluprácach vznikalo množstvo komplikácii, hovorí Inaba.
V podstate budujeme nové základy financovania, ktoré budú v neskorších rokoch schopné vyplácať dividendy. Nové výzvy sú pre nás veľmi dôležité.
Atsushi Inaba
Ako príklad uvádza prípad Bayonetty, kedy sa neúplne vlastníctvo titulu stalo problémom pri tvorbe pokračovania.
V prípade Bayonetty to trvalo veľa času a museli sme obetovať veľa energie na to, aby sme sa opäť dostali do pozície, že môžeme tvoriť ďalšie pokračovania.
Atsushi Inaba
Keď je už reč o Bayonette, pripravované tretie pokračovanie má priniesť zmenu dizajnu oproti prvým dvom dielom. Okrem Bayonetty hovorí Inaba aj o ďalších neohlásených projektoch, ale dozvedeli sme sa len toľko, že pracujú „na niečom odlišnom“ ako v minulosti.
Viem, že to hovorí veľa ľudí, ale hra, na ktorej pracujeme, je naozaj na rozdielna od všetkého ostatného.
Atsushi Inaba
To, kedy sa nové projekty objavia alebo akékoľvek konkrétnejšie informácie Inaba už nezverejnil. Po úspechu NieR: Automata a pripravovanom vydaní Astral Chain sa štúdio venuje hlavne vnútropodnikovej politike a tomu, aby mali väčšiu slobodu v tvorbe, čo je napokon to najdôležitejšie. Nech sa teda launch Astral Chain na Nintendo Switch vydarí v plnej paráde a my sa možno potom dozvieme aj viac informácií o nových projektoch spoločnosti.