Tento týždeň zverejnili BattleStrats.com interview s CryTek, vývojármi očakávanej hry Crysis 2. Prezradili aj zopár nových informácií, ktoré sa dozviete nižšie v článku. Za CryTek odpovedal riaditeľ styku s verejnosťou, Tom Ebsworth.
A: S FPS hrami sa v poslednej dobe roztrhlo vrece. Čím bude Crysis 2 výnimočný?
B: Hlavná vec, ktorou sa bude hra odlišovať, je "Nanosuit". Na tom je postavená celá hra a umožňuje Vám robiť veci, ktoré normálne nenájdete v žiadnej inej FPS, dva hlavné atribúty sú "armor" a "stealth", ale umožní Vám aj bežať rýchlejšie a skákať vyššie, než je v ľudských schopnostiach možné. Nanosuit má obrovský vplyv na hru, dovolí Vám rozhodnúť sa, ako chcete hrať hru. Môžete zobrať guľomet, vbehnúť do krížovej paľby a dúfať, že kostým bude absorbovať dostatok poškodenia, alebo sa môžete zakrádať tmavými zákutiami a skákať po strechách budov, aby ste sa vyhli otvoreným konfliktom.
A: Prečo ste sa po úspechu prvého Crysis rozhodli čakať s vydaním na konzoly až do druhého titulu?
B: Napriek tomu, že sme mali veľkú radosť z úspechu prvého Crysis, chceli sme na konzoly priniesť úplne nový zážitok a nie len konverziu PC hry. Pri vývoji Crysis sme nabrali veľa skúseností, ktoré sme teraz zúročili a Crysis 2 bude vo všetkých ohľadoch lepší ako prvý diel. Cheli sme proste spraviť čo najlepší dojem.
A: Prečo ste vybrali New York ako dejisko Crysis 2?
B: New York sme vybrali ako symbol ľudstva. Mnoho ľudí ho pokladá za najlepšie mesto na svete a vďaka tomu nám to skvele zapadá do príbehu – ako by sme mohli chcieť ochrániť svet, ak by sme neboli schopní udržať svoje ikonické mesto?
A: Crysis 2 je len časťou trilógie, ktorej prvý diel vyšiel iba na PC. Budú konzoloví hráči ochudobnení o časť zážitku alebo bude Crysis 2 rozprávaný tak, že všetko pochopia bez logických dier v príbehu?
B: Dej druhého dielu sa odohráva 3 roky po udalostiach z pôvodného Crysis. Samozrejme, niektoré referencie pochopia len hráči, čo sa už stretli s prvým dielom, ale dali sme si záležať na tom, aby ani konzolisti nemali problém vhupnúť do príbehu bez pocitu, že o niečo prichádzajú.
A: Koľko hráčov bude podporovať multiplayer?
B: V multiplayeri si proti sebe bude môcť zahrať maximálne 12 hráčov.
A: Sú vozidlá v hre dôležitou súčasťou? Akú rolu budú zohrávať v multiplayerových mapách?
B: Tentokrát sme do multiplayeru v Crysis 2 vozidlá nezapracovali, vyhladzovali sme hrateľnosť tak, aby sme zaistili rýchlejšiu a intenzívnejšiu akciu, než bola v pôvodnom Crysis.
A: Ostaňme pri multiplayeri – môžeš nám ešte niečo prezradiť?
B: Samozrejme! Tentokrát predstavujeme systém tried v multiplayeri. Na výber bude z piatich základných tried, ktoré sa budú odlišovať svojou výbavou a schopnosťami, ale akonáhle začnete levelovať, otvorí sa Vám možnosť vytvoriť si vlastnú triedu, kde si budete môcť nakombinovať čo len chcete tak, aby to vyhovovalo Vášmu štýlu hry. Okrem toho hra ponúkne 6 multiplayerových módov, dva z nich, TIA (team instant action) a Crash Site sme už zverejnili. Takisto sú v hre obsiahnuté nové "killstreaky" a bonusy s nimi súvisiace, s ktorými budú môcť hráči vyhrotiť strety na maximum. Do multiplayeru sme pridali tony nových vecí, o ktorých sa viacej dozviete na našej oficiálnej komunitnej stránke MyCrysis.com.
zdroj: battlestrats.com