A to dokonca na novom engine.
Francúzske štúdio Quantic Dreams sme si donedávna asociovali hlavne s konzolou Playstation, pretože ich hry sa vyskytovali iba na tejto platforme, aj keď štúdio ako také, bolo vždy nezávislé. S tým je však koniec. Spoločnosť prijala investičnú injekciu od firmy NetEase a všetky ďalšie hry vydá multiplatformovo.

Prečítajte si tiež
Tvorcovia Heavy Rain a Detroit: Už žiadne exkluzivity
A ako dôkaz toho, že to myslia vážne vydali dve svoje hry, konkrétne Heavy Rain, Beyond: Two Souls na PC, konkrétne exkluzívne na Epic Games Store a ďalšiu hru Detroit: Become Human vydanie ešte len čaká. A teda nastal čas na trochu reflektovania od šéfa štúdia Davida Cagea:
„Je to pre nás úplne nový trh a to napriek tomu, že sme začínali ako cross-platform štúdio s hrou Omikron: The Nomand Soul a Farenheit: Indigo Prohpecy. Reakcia PC komunity bola ohromná. Je to akokeby ste rozšírili svoju rodinu. Samozrejme zostaneme súčasťou Playstation komunity, no chceme, aby naše hry boli dostupné pre všetkých bez ohľadu na platformu.“
Cage potvrdil, že rozhodnutie vydať sa multiplatformovo padlo ešte pred vydaním Detroit, no všetko bolo potrebné vykrokovať so spoločnosťou Sony, čo sa nakoniec podarilo. Potvrdzuje to aj fakt, že engine, ktorý pre Detroit vyvinuli podporuje OpenGL Vulkan a práve tento engine bude základom pre ich ďalšie hry, ktorej sa už dočkajú všetci hráči.
Cage však neprezradil, keby plánujú vydať Detroit: Become Human na PC a tak nám zostáva iba čakať.