Hra sa dostáva do časového sklzu.
Ide konkrétne o producentku Mary Olsonovú, ktorá sa v tichosti pripojila k štúdiu Midwinter Entertainmen, ktoré momentálne pracuje na svojej prvotine Scavengers. Olsonová nahradila začiatkom roka výkonného producenta Tima Longa a mala byť poverená dokončiť príbeh, aspoň tak tvrdili zdroje.
Je pravda, že zmeny vedúcich pracovníkov nie sú v tejto brandži ničím nezvyčajným, avšak takéto výmeny uprostred vývoja neveštia nič dobré keďže minulosť ukázala, že to nie je vždy najšťastnejšie riešenie. V každom prípade zamestnanci štúdia 343 Industries uisťujú hráčov, že tento krok hre nijak neuškodí.
K veci sa vyjadril aj komunitný manažér štúdia, ktorý sa snažil uviesť veci na pravú mieru. „Úlohou Tima, ako kreatívneho riaditeľa, bolo pomáhať pri tvorivých rozhodnutiach týkajúcich sa dizajnu a smerovania hry – či už ide o kampaň, multiplayer atď. Úlohou Mary, ako výkonného producenta a potom vedúceho producenta v kampani, za bolo zabezpečiť zdarné dokončenie hry v plánovanom dátume.“
Ak sa však pozrieme do minulosti, tak vieme, že napríklad problémový Anthem sa potýkal s podobným problémom, hlavne ak ide o presmerovanie príbehu, a vieme ako to nakoniec celé dopadlo. Veríme však, že vývoj tejto hry nakoniec dopadne dobre. Halo Infinite by k nám mal doraziť koncom budúceho roka na PC a Xbox One / Scarlett.