Kedy už bude dosť?
Časy, kedy ste za hru zaplatili fixnú sumu a vychutnávali ste si ju bez konštantného psychického vydierania mikrotransakciami sú v AAA biznise vecou minulosti. Aspoň teda vo väčšine prípadov. A asi najhorším previnilcom v tomto sú športové hry. Tie síce na jednej strane musia platiť nákladné licencie, no na strane druhej si zabezpečujú príjmy lootboxami, mikrotransakciami, sponzorskými zmluvami a ďalšou in-game reklamou.
Lenže zdá sa, že NBA 2K20 nestačí ani toto. Vývojári totiž po novom do hry pridali reklamy, ktoré absolútne nesúvisia s hrou a čo je ešte horšie – sú nepreskočiteľné. Čiže ak sa rozhodnete ísť hrať zápas, tak vás napríklad môže privítať táto otrasná reklama na Converse. A ešte ak by sa táto reklama vyskytovala v čase keď sa načítava hra, tak ešte by sa to dalo zvládnuť ale nie. Reklamu musíte dopozerať bez ohľadu na to, či je hra plne načítaná, alebo nie.
Existuje síce možnosť, ako tieto reklamy natrvalo vypnúť, no to znamená, že musíte kompletne vypnúť 2KTV, ktorá mimo týchto otravných reklám poskytuje celkom zaujímavé informácie, ako napríklad obsah nových aktualizácii hry a ďalšie drobnosti, ktoré by ste si možno nechceli nechať ujsť. Namiesto toho však budete sledovať reklamy.
Prečítajte si tiež