Z toľkých peňazí by sa nejednému človeku zatočila hlava.
Od roku 2014, kedy na svetlo sveta vyšla hra Candy Crush Soda Saga ubehol už nejaký ten týždeň. Vývojári mali teda kopec času spomínanú mobilnú hru vylepšovať. A tak sa nemôžeme vôbec diviť, že od tej doby zarobila viac ako 2 miliardy Amerických dolárov. Najviac je populárna táto hra práve v Spojených štátoch, kde zarobila približne 1,1 miliardy dolárov – teda viac ako 55 percent z celkových príjmov. Na druhom mieste je Veľká Británia, ktorá priniesla „iba“ 135 miliónov dolárov. To predstavuje 7% z celkových príjmov.

Prečítajte si tiež
Slováci z Pixel Federation prinášajú novú mobilnú hru TrainStation 2!
A ako je to s celkovým počtom hráčov tejto hry? Web Sensor Tower prináša aj pohľad na tento aspekt. Na čele pomyselného rebríčka v počtu stiahnutí vedú opäť Spojené štáty s 68 miliónmi stiahnutiami, na druhom mieste sa umiestnila (pre niekoho možno prekvapivo) India s 50 miliónmi stiahnutiami. Hre sa najviac darí v obchode Google Play, ktorý predstavuje 76% všetkých stiahnutí.
Spoločnosti King stojacej za Candy Crush hrami sa v treťom kvartály roku 2019 pomerne dobre darilo. Ak si pozrieme pomyselný rebríček „match-3“ titulov za toto obdobie uvidíme, že hra Candy Crush je na výslní. Tesne za ňou sú hry Homescapes, Gardenscapes, Toon Blast a Candy Crush Saga s 85 miliónmi dolárov na konte. Príjmy so všetkých Candy Crush hier potom priniesli spoločnosti 381 miliónov dolárov. A ako Katie Williams so Senzor Tower na konci dodáva, spoločnosti vyrábajúce „match-3“ hry by sa mohli od Kingu neustále učiť. Keďže aj po toľkých rokoch sa práve Candy Crush hrám veľmi darí a sú medzi ľuďmi po celom svete tak obľúbené.
A čo vy? Hrávate mobilné puzzle hry? Ak áno, kedy najviac a ktoré to sú? Dajte nám vedieť do komentárov!