Je to skutočne potrebné?
Včera spoločnosť 2K Games oficiálne potvrdila práce na novej Bioshock hre a rovnako aj založenie štúdia Cloud Chamber. Všetko toto sú informácie, ktoré sa herným priemyslom šepkali už dosť dlhú dobu a o ktorých sme vás samozrejme v minulosti informovali. No celá tlačová správa vyznela celkom divne.

Prečítajte si tiež
Take-Two oficiálne ohlásilo vývoj novej Bioshock hry a aj názov štúdia!
Prečo? Pretože z toho ako bola napísaná vyplývalo, ako keby bolo štúdio založené pred niekoľkými dňami a ako keby sa ešte len teraz nedávno začali práce na novej Bioshock hre (ktorej kódové označenie je Parkside). A pritom to vôbec nie je pravda.
Kotaku totiž informovalo, že „Bioshock Parkside“ je v rôznych podobách vo vývoji už od roku 2015, kedy vydavateľ 2K Games poveril jej vývojom štúdio Certain Affinity, ktoré funguje hlavne ako podporné štúdio pri sériách Call of Duty a Halo. Lenže koncom roka 2016 vydavateľ vývoj tejto hry pozastavil a rozhodol sa ho preniesť do jedného z vlastných štúdií, ktoré vytvorilo v Kalifornskom meste Novato, hneď vedľa štúdia Hangar 13, ktoré vyvíjalo tretiu Mafiu.
Hra je tak v tomto štúdiu, ktoré už dnes poznáme ako Cloud Chamber, vo vývoji približne dva roky, čo potvrdzujú nie len rôzne správy, ale aj fakt, že šéfka štúdia Kelly Gilmore má vo svojom LinkedIn profile uvedenú pozíciu šéfky Cloud Chamber od Januára 2018.
Kelly Gilmore, the head of the new 2K studio making the next BioShock, has been listed as a studio head at 2K since Jan 2018.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 9. decembra 2019
In other words, the studio has already been operating for almost 2 years, despite being announced today. pic.twitter.com/tf1xdw18LE
Síce to neznamená, že hra príde každú chvíľu, no minimálne to dáva do súvisu všetky doterajšie informácie o hre a tak trochu opravuje oficiálnu PR správu, ktorú včera vydal vydavateľ 2K Games.