Takmer všetko sa bude dať získať hraním.
Vydanie multiplayerovej bojovky Bleeding Edge od Ninja Theory sa blíži a vývojári nám tak priblížili, ako bude hra monetizovaná a čo všetko v nej budeme môcť získať. Už tradične budete môcť získavať skiny pre postavičky a ďalšie predmety na vizuálnu úpravu, no podľa šéfky vývoja Rahni Tucker sa budú môcť takmer všetky skiny a ďalšie predmety dať získať hraním. Jedinou výnimkou sú tie, ktoré sú súčasťou odmien za predobjednávky.
Hra tak zatiaľ neobsahuje mikrotransakcie a ak by sa po vydaní tvorcovia rozhodli ich tam pridať, tak tie budú držané v sektore kozmetických úprav.
Taktiež sme sa dozvedeli čo-to o hre samotnej. Hra je vo vývoji už 3,5 roka, teda ešte predtým, ako štúdio Ninja Theory kúpil Microsoft. Zo začiatku bola hra vyvíjaná ako MOBA hra s minionmi, vežičkami atď. ale nehrala sa dobre a tak sa z nej vykľula akčná hra z pohľadu tretej osoby.
Tucker taktiež prezradila, že nedávno do hry pridali „parry“ mechaniku, ktorá by mala prehĺbiť hrateľnosť a efekt pridania tejto mechaniky budeme môcť vidieť už počas bety, ktorá sa začne budúci týždeň.
Prečítajte si tiež
Chystá sa uzatvorená beta pre hru Bleeding Edge
Vydanie hry je následne naplánované na 24. marca na Xbox One a PC. Hra bude súčasťou predplatného Xbox Game Pass.