České štúdio má za sebou veľmi úspešný rok.
České štúdio Bohemia Interactive vydalo až teraz koncom marca štatistiky predajov svojich hier za rok 2019. A musíme povedať, že sa majú skutočne čím chváliť. Pretože za kalendárny roky 2019 sa im podarilo predať 4,5 milióna kópií svojich hier a rozširujúceho obsahu. Celkovo teda štúdio zaznamenalo tržby vo výške 68 miliónov dolárov.
Za týmto úspechom stoja tri piliere štúdia. Prvým je DayZ, ktorý v roku 2019 predal 1,1 milióna kusov základnej hry a 0,24 milióna kusov rozširujúceho obsahu. Taktiež to znamená, že celkový počet hráčov hry sa vyšplhal na 5,8 milióna. Arma 3 predala 0,72 milióna kópií hier a 1,9 milióna kópií DLC obsahu.
A stále ešte Xbox exkluzivita Vigor zas vo free-to-play formáte prilákala 3,7 milióna hráčov.
„2019 bol úspešný rok vďaka naším skúsenostiam s vývojom hier a DLC na PC a konzoly, Vďaka odhodlaniu a nasadeniu našich kolegov sme dokázali v tomto roku vydať viac hier ako kedykoľvek predtým. To sa odrazilo na vynikajúcich výsledkoch, ktoré nám v ďalších rokoch pomôžu s vývojom ďalších hier,“ povedal šéf Bohemia Interactive Marek Španěl.