Plus ďalšie detaily o hre.
Minulotýždňový State of Play sa venoval exkluzívne blížiacej sa Playstation 4 exkluzivite Ghost of Tsushima a vývojári zo štúdia Sucker Punch nám tak po prvý krát ponúkli dlhé a ničím nerušené zábery z hrania tejto samurajskej hry.
Po tomto dlhom videu z hrania však prišiel čas aj na slová a šéf vývoja Nate Fox začal približovať to, čo hráčov v tejto hre čaká. V prvom rade sa venoval veľkosti sveta ostrova Tsushima. Fox potvrdil, že ide o najväčšiu hru, ktorú Sucker Punch urobili a že časť mapy, ktorú sme mohli vidieť vo videu bola „veľmi priblížená“ a určite nereprezentuje veľkosť celého sveta.
„Ten kúsok mapy bol iba štartovacou časťou sveta počas kampane. Tshushima ostrov poskytuje viacero biómov, ktoré môžete nájsť v Japonsku. Od zasnežených hôr cez bambusový les a vodopády až po trávnaté pláne – všetko je tam. Chceme dať hráčom niečo, čo ich bude zaujímať, no nechceli sme spraviť mapu priveľkú, kde hráči nebudú mať čo robiť. Takže svet je naplnený ľuďmi, predmetmi a príbehmi na preskúmavanie.“
Fox tiež prezradil, že hráčov nebudú nútiť do jedného z dvoch štýlov hrania neustále a hráč tak môže medzi nimi ľubovoľne „prepínať.“ Inšpiráciou pri tvorbe hry boli pre štúdio Zelda a Shadow of Colossus a to hlavne z hľadiska smerovania vizuálu. Svet nebude obsahovať žiadne „značky“ a jediným pomocníkom hráčov bude vietor.
Hráči si budú môcť znížiť „lesknutie“ predmetov, ktoré môžete zdvihnúť, alebo s nimi manipulovať. Loviť zvieratá budete môcť, no neprinesie vám to nič. Hlavnou zbraňou Jina bude katana, no okrem toho bude mať k dispozícii ďalšie zbrane a predmety. Hra nebude mať žiaden systém morality a podľa Foxa bude náročná, pričom veľký dôraz bude kladený na súboje 1v1.
Výbavu budete môcť získavať alebo kupovať, no ťažké brnenie vás spomalí a infiltrácia bude komplikovanejšia. Skladateľom hudby je Shigeru Umebayashi (In the Mood For Love) a Ilan Eskeri (47 Ronin a Kick-Ass)
Ghost of Tsushima vychádza 17. júla exkluzívne na Playstation 4.