S ďalším týždňom prinášame ďalší update k pripravovanému japonskému hororu Catherine. Tentoraz Shigenori Soejima, dizajnér postáv, prezradil niečo o jedle, pohnútkach a stotožňovaní sa s charaktermi.
Na oficiálnom blogu Atlusu boli nedávno zverejnené detailné obrázky jedla v hre. Soejima prezradil viac k tomu, prečo sa kladie taký dôraz na jedlo. Hra sa totiž sústredí na sexuálne túžby, rovnako ako na túžbu po jedle a spánku. Absencia ktorejkoľvek z týchto súčastí dokáže ľudí dotlačiť do rôznych nepríjemných pozícií, prípadne aj zabiť.
Soejima pokračoval a povedal, prečo si myslí, že Catherine bude unikátna hra a ľudia sa budú vedieť stotožniť s hlavnou postavou, Vincentom:
"Hlavná postava, ktorá sa nepokúša zachrániť svet, ale len bojuje s osobnými problémami, aby dosiahla pokoj mysle tu ešte nebola. Ale to je presne to, čím sa ľudia na Zemi neustále zaoberajú, takže si myslím, že sa budú vedieť stotožniť s charakterom. Je to hra s veľkou hĺbkou, aj keď rozsahom sa zdá byť neveľká. Snažíme sa to celé spraviť tak, aby vás hneď po vyskúšaní pohltila a chceli ste hrať ďalej. Ale nečakali sme, že hra získa tak veľa pozornosti."
zdroj: dualshockers.com