Veľmi ľahko zapamätateľný.
Situáciu po leaku The Last of Us: Part II až po vydanie samotnej hry určite režisérovi hry Neilovi Druckmannovi a štúdiu Naughty Dog nezávidíme. 7 rokov práce, ktorú vám zmaril jeden človek, to musí byť náročné pre kohokoľvek.
Napriek tomu je však hra masívnym úspechom a radí sa medzi to najlepšie, čo Sony first-party štúdiá vyprodukovali v tejto generácii konzol. A po vydaní nastal čas na poďakovanie sa všetkým tvrdo pracujúcim vývojárom.
„Keď začali vychádzať recenzie, tak John Sweeney (Art Director štúdia) bol prvý komu som chcel napísať osobne a to napriek tomu, že sme počas vývoja často prichádzali do konfliktov. Začal som teda písať: „Viem, že sme sa nie vždy pohodli…“ No keď som to písal, tak som začal plakať a nevedel som prečo. A potom som si uvedomil, že jednoducho nemôžem napísať správu každému členovi štúdia. Je ich totiž veľmi veľa. Budem musieť napísať e-mail a v tom nie som dobrý.“
„Nepamätám si, čo som napísal, no písal som o mojom strachu, že všetka chvála sa dostane mne a že hra nebola braná ako tímový projekt – no toto je hra celého Naughty Dog. Zabudol som čo som tam napísal, no na konci bolo „Hodnotenia v recenziách sú cool, no vidieť vás, ako ste hrdí je to, kvôli čomu to robím.“
„Recenzie sú skvelé a je skvelé, že ľudia majú radi hru a akú stopu v nich zanechala, no nič nenahradí to, keď vám niekto z členov tímu napíše, že toto bol najlepší projekt na ktorej pracovali. A na**ť na hejterov. Nič ma nerobí viac hrdým ako to, že som pracoval na tejto hre.“
„Našim cieľom nie je maximalizovať predaje. Hra sa predáva dobre, no mňa to nezaujíma. Zaujíma ma iba to, aby sme predali toľko, aby sme to mohli spraviť znova. Sony nám verí a dáva nám kreatívnu voľnosť, aby sme robili, čo chceme. A všetko pomimo je iba omáčka.“
Prečítajte si tiež