Mediálna masáž začína.
Zdá sa, že aj spoločnosť Sony otvára svoje brány a pretláča novú generáciu PlayStationu medzi hráčov. Máme za sebou prvý TV spot, ktorý sa zameriava na pocit z hrania vďaka adaptívnym triggerom, haptickej odozve a nechýbal ani 3D zvuk.
Túto zaujímavú reklamu následne doplnil rozhovor Erica Lempela, marketingového šéfa Sony, pre magazín GamesIndustry. V ňom sa rozhovoril o veľkej výzve vydať konzolu v týchto ťažkých časoch. „Za normálnych okolností by sme mali PlayStation 5 v obchodoch a na rôznych akciách, takže hráči by si mohli nový PlayStation vyskúšať. No vďaka koronavírusu toto padlo a musíme tak hľadať iné spôsoby…“, zdôraznil Lempel.
V rozhovore prišlo aj na pripravované hry. Lempel dodal, že podľa neho bude mať PlayStation 5 najlepší line-up hier v histórii PlayStationu. „Obsah, ktorý uvoľníme pri vydaní PlayStation 5 je neuveriteľne vzrušujúci. Povedal by som, že ide o najlepší line-up v histórii PlayStationu, či už sú to first-party hry alebo hry od našich partnerov z celého sveta. Zatiaľ sme odhalili len majú časť tohto obsahu, ale bude toho omnoho viac…“, spresnil Eric Lempel.
Zatiaľ vieme, že spoločnosť Sony ešte nevystrieľala všetky svoje herné projektily, takže bude zaujímavé sledovať čoho sa v nasledujúcich týždňoch ešte dočkáme. Netreba však zabúdať, že koronavírus tento rok pozametal nejeden zaujímavý projekt.