Andy Tudor, lead designer pripravovaného Shift 2, sľúbil, že hra bude naozaj o pretekaní a nie o zbieraní áut.
V interview s Eurogamerom sa vyjadril, že zábava v racingových hrách "je za volantom" a nie v zbieraní peňazí na nákup vozidiel.
"GT a Forza sú momentálne na výslní. Keď sme sa ale zamysleli nad vývojom hry, dospeli sme k názoru, že z nej neurobíme hru o číslach. Nehodláme dať do hry stovky nepotrebných áut. Obe tieto hry sú pre mňa ako encyklopédie. Máte stovky áut a tratí a celkovo je hra o získavaní peňazí, aby ste si mohli kúpiť ďalšie auto. A v tom podľa nás zábava nespočíva. Zábava je za volantom, z pocitu, že ste takpovediac na hrane. Snažíte sa dosiahnuť maximum, všemožne si ich upravovať a nakoniec sa zabaviť aj s priateľmi. V Shifte 2 sa budeme snažiť posunúť Autolog na novú úroveň, čo je podľa nás oveľa zábavnejšie, než jazdiť v piatich jemne odlišných verziách Toyota Corolla."
Podľa Tudora taktiež hráči nehrajú za viac než 20 vozidiel, väčšinou si ich vyzerajú podľa toho, či ich vlastnia, resp. chceli vlastniť aj v reálnom živote.
"Určite si nenaplnia svoju virtuálnu garáž týmy všetkými masami áut, ktoré majú k dispozícii. Je to odlišný pohľad na vec, no myslíme si, že lepší." To, či to tak naozaj je, sa dozvieme na jar budúceho roku.
zdroj: vg247.com