Určite by sme neboli proti.
Taktická strieľačka Binary Domain vyšla ešte v roku 2012 na PC, Xbox 360 a Playstation 3, no napriek viac ako solídnym recenziám svojimi predajmi sklamala. Napriek tomu má však táto hra do dnešného dňa skalných fanúšikov a zdá sa, že jedným z nich je aj producent série Yakuza Daisuke Sato.
Ten bol jedným zo šéfov vývoja a je zrejmé, že aj takmer po dekáde je táto hra veľmi blízka jeho srdcu. V rozhovore pre magazín GameBlog totiž prezradil, že by sa k hre rád vrátil a priniesol ju minimálne vo forme remasteru na súčasné konzoly: „Veľmi rád by som to spravil. Keby bolo možné, urobil by som aj zopár zmien, ktorým som sa nestihol povenovať pri prvotnom vývoji a možno by som niektoré časti kompletne prepracoval.“
Podľa Sata je Binary Domain ukážkou toho, ako RGG štúdio dokáže zvládnuť aj iný žáner, ako ten, ktorý ich preslávil v sérii Yakuza: „Pre RGG štúdio je dôležitý dramatický príbeh v centre všetkého, takže našou úlohou je vytvoriť čo najlepší žáner pre konkrétnu hru. A pre Binary Domain to bola strieľačka z pohľadu tretej osoby.“