Online hranie bez online.
Jedným z najväčších bojov Sony počas PlayStation 5 generácie má byť to, aby boli hry prístupnejšie pre všetkých. Dokazujú to rôzne funkcie operačného systému konzoly (herné nápovedy, aktivity) a dokazuje to aj dnešný korporátny míting počas ktorého nám šéf Sony Keničiro Jošida prezradil, že Sony pracuje na „Herných AI Agentoch.“
Malo by ísť o technológiu, ktorá bude poháňaná umelou inteligenciou a hráči by ich mohli využívať ako svojich protivníkov v hre, alebo ako spoločníkov počas kooperatívneho hrania. Jošida síce nekonkretizoval, ako presne majú títo agenti fungovať, no podľa neho spravia hry „bohatšími a príjemnejšími.“
Jeho tvrdenia naznačujú, že patent o ktorom sme vás informovali nedávno sa pretaví v reálny produkt. Tento patent popisoval systém umelej inteligencie, ktorá bude študovať herný štýl hráča a následne bude môcť prebrať hranie za neho. Metóda tejto technológie spočíva v tom, že hráč by dostal základný AI profil so základnými parametrami správania a postupom času by sa tento AI profil vyvíjal a neskôr by vykonával v hre rovnaké rozhodnutia ako hráč.
Prečítajte si tiež