Oficiálne potvrdenie.
Eric Baptizat, ktorý takmer 16 rokov pôsobil v štúdiu Ubisoft Montreal v apríli prekvapujúco ohlásil odchod a to po tom, čo viedol vývoj hry Assassin’s Creed Valhalla. Zároveň prezradil, že sa presúva „o dom ďalej“ do štúdia EA Motive, ktoré taktiež sídli v kanadskom Montreale. Nechcel však prezradiť na akom projekte sa podieľa.
A teraz jeho tajnostkárstvo dáva zmysel. Baptizat totiž na svojom oficiálnom LinkedIn profile potvrdil, že v súčasnosti je šéfom vývoja remaku Dead Space, ktorý bol ohlásený pred takmer dvoma týždňami na podujatí EA Play Live.
Tím ktorý vyvíja remake Dead Space taktiež obsahuje ďalších vysokopostavených vývojárov, ktorí predtým pracovali v Ubisofte. Kreatívny šéf vývoja Roman Campos-Oriola sa napríklad podieľal na vývoji For Honor a producent hry Philippe Ducharme bol zas producentom Watch Dogs Legion. Na vývoji remaku sa však podieľajú aj pôvodní tvorcovia Dead Space, konkrétne art director Michael Yazijian a UI dizajnér Dino Ignacio. Na projekte taktiež pracuje aj niekoľko bývalých vývojárov štúdia BioWare.
Remake Dead Space zatiaľ nemá stanovený dátum vydania, no hra príde na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.