Podľa hlavy EA Games Johna Riccittiella sa tento rok stane rokom digitálnej distribúcie obsahu, pričom zisk z týchto predajov by podľa jeho vlastných slov mal prekročiť hranicu 50%.
So súčasným rozvojom služieb ako Xbox Live, PSN, Steam + jemu podobné služby a aj variant akými sú AppStore pre iPhone, či v neposlednom rade aj Facebook nie je vôbec zložité predstaviť si aká bude budúcnosť distribúcie hier. Nejde len o zisky z predaja retailových hier digitálne, čoraz viac ľudí sa prikláňa k myšlienke plateného dodatočného obsahu, či mikro-transakciám, pri ktorých sa platí za bonusový obsah v inak zdarma šírenej hre.
Riccittiello považuje toto za budúcnosť herného biznisu, vývojári sa však musia popasovať s preferenciami zákazníkov, pričom niekomu vyhovuje platiť za každú hru zvlášť, niekto iný má radšej predplatné, alebo si chce do hry dokúpiť len vybrané súčasti. Ako ste na tom vy?
zdroj: computerandvideogames.com