Je to predsa „iba“ remaster.
Fínske štúdio Remedy zverejnilo podrobnosti týkajúce sa PC verzie hry Alan Wake Remastered. Sľubujú podporu širokouhlých monitorov, hneď niekoľko nastavení, ktoré upravia vizuálnu kvalitu a výkon a to všetko preto, aby si PC hráči užili poriadny port.
PC verzia bude iba pre zariadenia s podporou DirectX12 a 64-bit procesory a nebude podporovať ray tracing, no bude podporovať technológiu DLSS v štyroch nastaveniach (Ultra-Performance, Performance, Balanced, Quality).
Hra ponúkne tieto nastavenia:
Grafické nastavenia
- Ambient occlusion – Yes – (HBAO+ Nvidia Ambient occlusion tech)
- Rozlíšenie
- V-Sync – On/Off
- HUD
- Jas
- Motion Blur
- Film Grain
- FOV
Pokročilé nastavenia
- Grafická kvalita – Low/Medium/High/Custom
- Render Scale – Slider
- Anisotropic Filtering – vypnutý, 2x, 4x, 8x, 16x
- Kvalita tieňov – Low, Medium, High
- Kvalita volumetrického osvetlenia – Low, Medium, High
- Kvalita terénu – Low, High
- Vykresľovancia vzdialenosť – Slider
PC hardvérové nároky znejú takto:
Minimálne HW nároky
- CPU: i5-3340 alebo Ryzen 3 1200
- GPU: Nvidia GeForce GTX 960 alebo AMD RX470. 4GB VRAM.
- RAM: 8 GB
- OS: Win 10 64-bit
Odporúčané HW nároky
- CPU: i7-3770 alebo Ryzen 5 1400
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 alebo AMD 5600XT. 6GB VRAM
- RAM: 16 GB
- OS: Win 10 64-bit