Pestrá škála.
Štúdio Tango Gameworks sa pripravuje na vydanie svojej novej hry GhostWire: Tokyo, ktorá sa najprv pozrie na PlayStation 5 konzoly a PC s časovou exkluzivitou. A pri tejto príležitosti sme sa dozvedeli, že ich hra poskytne na PlayStation 5 konzolách až 6 grafických módov, čo je pravdepodobne nový rekord.
Hráči si tak budú môcť prispôsobiť svoj zážitok podľa svojich preferencií. Hra navyše bude na konzolách podporovať ray tracing. Takže, čo ponúknu jednotlivé grafické módy?
- Quality mód – 30FPS limit na framerate, vysoké detaily a ray tracing
- Performance mód – 60FPS limit na framerate, bez ray tracingu
- High Framerate Quality mód – Mód bez limitu na framerate. Ide technicky o Quality mód s odomknutým frameratom, ktorý podľa vývojárov prinesie 30-50FPS pri hraní.
- High Framerate Performance mód – Mód bez limitu na framerate. Ide o Performance mód, no framerate môže vystúpiť aj nad 60FPS.
- High Framerate Quality (VSync) mód – Ide o rovnaký mód ako High Framerate Quality, no do mixu je pridaný VSync, ktorý by mal pomôcť s problémami s tearingom
- High Framerate Performance (VSync) mód – Ide o rovnaký mód ako High Framerate Performance, no do mixu je pridaný VSync, ktorý by mal pomôcť s problémami s tearingom
Je zrejmé, že najideálnejšie by bolo používať High Framerate Quality/Performance mód, no iba za predpokladu, keby PlayStation 5 podporovala VRR, čo zatiaľ konzola od Sony nepodporuje. VRR by sa totiž postaral o výkyvy vo framerate naviazaním obnovovacej frekvencie obrazovky na framerate hry. V takomto prípade však asi bude lepšie používa Quality alebo Peformance mód, aby sa zaistila stabilita zážitku pri hraní.
GhostWire: Tokyo príde 25. marca na PlayStation 5 a PC.