PvPvE.
Ubisoft sa naďalej snaží preraziť v segmente Battle Royale hier a to aj napriek tomu, že ich jediný pokus v tomto žánri, hra HyperScape, dopadla katastrofálne a necelé dva roky po jej vydaní Ubisoft vypína servery. Okrem nových Battle Royale spin-offov sérií Ghost Recon a The Division totiž pripravuje Ubisoft niečo špeciálne.
Prečítajte si tiež
Battle Royale od Ubisoftu vydržal menej ako dva roky: Hyper Scape končí!
Prezradil to známy insider Tom Henderson. Ten tvrdí, že Ubisoft pracuje na projekte s názvom Pathfinder. Henderson dokonca tvrdí, že videl zábery z hry a podľa neho má hra podobný vizuálny štýl ako neúspešný HyperScape.
„Pathfinder sa uberá trochu inou cestou ako iné Battle Royale hry, pretože v tejto hre sa tímy o štyroch hráčov budú pokúšať dostať sa k stredu, kde budú bojovať proti masívnemu bossovi, ktorého bude ovládať umelá inteligencia,“ tvrdí Henderson.
Mapa by mala byť rozdelená na sekcie a hráči budú musieť plnením výziev „búrať steny,“ ktoré im sprístupnia ďalšiu oblasť mapy. Tieto úlohy sa však budú naprieč zápasmi meniť a to by malo zabezpečiť trvácnosť hry. A z toho vychádza aj názov Pathfinder. Hráči budú okrem iných hráčov bojovať aj proti AI bojovníkom.
Hra má obsahovať „Hero“ systém herných tried, kde majú jednotlivé postavy vlastné schopnosti a integrálnou súčasťou hry má byť aj sociálny priestor na štýl Destiny.
Pathfinder je podľa Hendersona stále v relatívne skorom štádiu vývoja a preto je možné, že mnoho vecí sa smerom k finálnemu vydaniu zmení. Zdá sa však, že Ubisoft to s konceptami veľkých multiplayerových hier tak skoro nevzdá.