Šéf Runic Games Max Schafer sa v rozhovore pre Gamasutru vyjadril, že portovanie zatiaľ jediného dielka tohto štúdia na Xbox Live Arcade bolo poriadnym orieškom.
"Je to náročné dostať takýto druh hry na konzole," povedal Schafer a pokračoval: "Vzali sme si však príklad napríklad z Baldur’s Gate: Dark Alliance a to nám pomohlo. Technologicky to nebol problém, najťažšie bolo rozhodnutie prerábanie interfacu, aby bol aj v X360 verzii taký intuitívny."
"Xbox verzia je po istej stránke priamy port, po istej stránke zas viac konverzia. Interface bol naozaj kompletne predizajnovaný, jeho redizajnovenie v podstate zhltlo väčšinu práce," prekvapuje Schafer. "Vždy sme chceli, aby bolo možné zahrať si hry ako Torchlight či Diablo z pohodlia pohoviek. Preto toľko práce z redizajnovaním."
Veterán hernej scény taktiež potvrdil, že každý má pred bojom teórie, ako danú vec urobiť, ale pokiaľ sa do toho nedá, nikdy nezistí, či to naozaj funguje. "Fungovali sme približne takto. Skúšaj, pokiaľ to funguje, použi tú teóriu aj na ďalšie veci. Pracuj, pokiaľ nebudeš cítiť, že je to v poriadku."
Aj napriek náročnosti celého projektu si Schafer myslí, že Runic je na dobrej ceste s Torchlightom pre XBLA. "Nevieme sa dočkať, ako budú ľudia reagovať. Na druhej strane, sme aj trochu nervózni. Ale cítime, že je to v poriadku, keď to hráme. Niektorí chlapci už dokonca preferujú hranie X360 verzie a to nám dáva nádej, že sme pracovali správne," uzavrel Schafer.
zdroj: vg247.com