Akčné RPG Dungeon Siege III je síce primárne zamerané na konzole, ale podľa Richa Taylora z Obsidianu to neznamená, že PC verzia bude iba obyčajný port.
Project director Rich Taylor sa v rozhovore pre Eurogamer rozpovedal o PC verzii hry. "V hre sú určité veci, ktoré sú zamerané viac smerom k PC. Napríklad vstupy a ovládanie, tie sú akoby viac optimalizované pre PC. Hráči môžu očakávať ovládanie ako v ostatných akčných RPG. Proste kliknú myškou tam, kde chcú, aby ich postava išla a ona tam pôjde."
Taylor čosi vyzradil aj na technickú stránku hry. PC ponúkne väčšie rozlíšenie, textúry a celkovo krajšiu vizuálnu prezentáciu ako konzoly. Vývojári sú si vedomí tejto výhody, ktorú im PC poskytuje a s radosťou ju využívajú. Eurogamer tiež nezabudol ani na nepekný zvyk Obsidianu – vydávať často zabugované hry, ako napríklad Alpha Protocol a Taylorovi to náležite pripomenul.
"Stabilita a minimum bugov sú veci, ktoré sú nesmierne vysoko v našom rebríčku priorít. Vnútri tímu to preberáme prakticky neustále," upokojuje Taylor a dodáva: "V tomto máme výhodu. Keď napríklad vo Falloute nevieme, ako niečo funguje, vyjdem 5 metrov z kancelárie a opýtam sa programátora, ktorý to napísal."
Vlastný engine s názvom Onyx, ktorým Obsidian disponuje, dovolil tímu vyvíjať hru paralelne na všetky platformy bez toho, aby sa vyskytovali množstvo chýb špecifických pre jednotlivé platformy. Tomu zabraňuje najmä masívny systém na oznamovanie chýb, ktorý je dielom jedného z interných vývojárov. Hneď po spadnutí hry systém vygeneruje report a pošle ho do datábazy s kompletným popisom problému.
zdroj: vg247.com