MIA.
Výlet giganta Amazon do herného priemyslu zatiaľ nie je veľmi úspešný. Áno, ich MMORPG hra New World mala pri vydaní na Steame 900 tisíc hráčov naraz, no v súčasnosti produkuje na pomery žánru celkom slabé čísla.
Čo je však ešte horšie, Amazon má na konte 5 zrušených hier – MMORPG hru zo sveta Pán Prsteňov a projekty s označením Crucible, Breakaway, Nova a Intensity.
A práve o poslednom menovanom bude reč v tomto článku, pretože hernému redaktorovi Tomovi Hendersonovi z webu Insider-Gaming sa podarilo vypátrať nové informácie o to, čo to malo byť za hru a musíme povedať, že koncept znie veľmi zaujímavo.
Intensity mala byť odpoveď Amazonu na rastúcu popularitu Battle Royale žánru. Projekt započal svoj vývoj v roku 2017, no medzitým bol aj zrušený. A čím sa mal odlišovať od Fortnite či PUBG?
Podľa Hendersona mal projekt Intesity zakompovať modovaciu komunitu hlboko do hry. Malo ísť o viac-zápasovú Battle Royale hru, kde mohli hráči ovplyvniť ďalší zápas tým, že počas aktuálneho zápasu plnili rôzne úlohy. Hráči mohli napríklad podporiť jednu z NPC frakcií v hre a to otvorilo v ďalšom zápase hráčom nové možnosti. Tieto NPC frakcie mohli okrem iného napríklad chrániť hráča, poskytnúť mu dodatočné zdroje atď.
SCOOP: Amazon’s canned Battle Royale sounded like it had huge potential. https://t.co/KxqqfqBang
— Tom Henderson (@_Tom_Henderson_) October 7, 2022
Podobne ako iné Battle Royale hry aj Intesity mal zmenšujúci sa kruh, ktorý hráčov postupne tlačil bližšie k sebe a vonkajšie prostredie kruhu tvorili drony, ktoré hráčov mimo kruhu naháňali a zlikvidovali.
Modovacia komunita sa mala na projekte „vyšantiť“ vďaka možnosti vytvoriť vlastné mapy, meniť parametre zbraní a vozidiel a to bez masívnej znalosti programátorstva. Dokonca mohli vytvárať vlastné NPC postavy, kamufláže, zbrane a celkovo upraviť hru podľa toho, ako im vyhovovalo.
K testovaniu hry boli prizvaní mnohí skúsení herní moderi, a to ešte v priebehu 2018, no o rok neskôr sa po projekte zľahla zem, nakoľko bol kompletne zrušený.