Produkčné hodnoty na najvyššej úrovni.
Máme tu prvé porovnania Ragnaröku, ktoré len odzrkadľujú perfekcionizmus vývojárov zo štúdia Sony Santa Monica.
PlayStation 4 verzia si drží 30 fps pri rozlíšení 1080p. Pri PlayStation 4 Pro verzii rátajte s dynamickým 1656p rozlíšením, pričom v Resolution mode sa pohybuje v rozpätí od 1656p do 1440p pri 30 fps. V Performance mode dostanete 60 fps, rozlíšenie však môže klesnúť aj k 1080p.
PlayStation 5 pri 60Hz výstupe servíruje hru v 4K rozlíšení pri 30 fps. V Performance mode rátajte s dynamickým rozlíšením, ktoré sa pohybuje medzi 1440p a 4K pri 60 fps.
Pri 120Hz televízore môžete dostať 40 fps, a to v dynamickom rozlíšení v rozpätí medzi 4K a 1800p. Performance mode pri 120Hz TV dokáže priniesť zhruba 80 fps a to pri rozlíšení 1440p.
Ak sa pozrieme na rozdiely medzi verziami, tak vidíme len minimum ústupkov. Najlepšie je na tom logicky PlayStation 5 verzia, ktorá má lepšie textúry, detaily a odlesky ako PlayStation 4 a PlayStation 4 Pro verzie. Ostatné nastavenia sú takmer identické. Tie sa menia len v prípade zvolenia performance režimov, ktoré naprieč všetkými verziami osekávajú kvalitu tieňov, častíc a samozrejme aj dohľadnosť.
V konečnom dôsledku sú všetky verzie spracované na výbornú, čo dokazuje aj rozbor z Digital Foundry.