Liiiiiive service.
Prominentné štúdio Naughty Dog získalo do svojich radov veľkú posilu. Jeho členom sa totiž stal Anders Howard, ktorý získal pozíciu Principal Monetization Designer a predpokladáme, že bude súčasťou tímu, ktorý tvorí samostatnú multiplayerovú The Last of Us hru, ktorá by mala byť oficiálne ohlásená na budúci rok. Howard to oznámil na sociálnej sieti LinkedIn.
Anders Howard je známy primárne vďaka svojmu pôsobeniu v štúdiu Epic Games, kde fungoval ako člen dizajnérov systémov. Dôležitý míľnik v jeho kariére nastal v momente, keď štúdio Epic Games pretransformovalo značne neúspešnú tower defence hru Fortnite: Save the World na Battle Royale fenomén, ktorý štúdiu priniesol miliardy dolárov v tržbách. Howard bol tvorcom základnej stratégie týkajúcej sa Battle Pass systému a stál za úvodnými dvanástimi sezónami Fortnite Battle Royale. Taktiež radil s implementáciou Battle Pass systémov do hier Rocket League a Fall Guys.
Nová multiplayerová The Last of Us hra sa nám teda začína postupne „skladať.“ Iba nedávno sme vás informovali o veľkej možnosti, že bude vydaná vo free-to-play formáte a teraz je celkom zjavné, že nás čaká aj dnes už tradičný Battle Pass systém.
Prečítajte si tiež
Multiplayerový The Last of Us od Naughty Dog bude pravdepodobne free-to-play
Hru očakávame na PlayStation 5 a PC.