Nová cesta.
Tesne po vydaní hry Need for Speed Unbound sa štúdio Criterion, ktoré bolo za vývoj zodpovedné dočkalo poriadnych otrasov. Svoj odchod totiž ohlásilo až päť dlhoročných a vysokopostavených ľudí z tohto britského štúdia.
Prvým z nich je Matt Webster, ktorý bol generálnym manažérom štúdia. V Criterione strávil 23 rokov a v EA dokonca pôsobil od roku 1990. Ďalším je výkonný producent Pete Lake, ktorý pôsobil v štúdiu Criterion od 1996. Odchádza aj technický šéf Andrei Shires, ktorý si v Criterione odkrútil 16 rokov. Ďalším je vývojársky šéf štúdia Alan McDairmant (17 rokov v EA) a posledným odchádzajúcim je Steve Uphill, ktorý bol šéfom obsahu.
Všetci piati odôvodnili svoje odchody túžbou „preskúmať nové možnosti mimo Electronic Arts,“ no v súčasnosti nie je známe, či komerčný výkon hry mal nejaký vplyv na tieto rozhodnutia.
Týchto ľudí je však potrebné niekým nahradiť. Novou výkonnou producentkou Need for Speed sa stala Charity Joy (UFC séria), Geoff Smith sa presúva z manažovania sérií Dirt a Grid do pozície šéfa produktového vývoja Need For Speed.

Prečítajte si tiež
RECENZIA: Need for Speed Unbound – je to fresh a má to swag
„Je to už rok, čo sa talentované tímy spoločností Codemasters a Criterion oficiálne spojili v jednu jednotnú silu, ktorá poháňa budúcnosť pretekárskej zábavy,“ napísal Rutter zamestnancom. „Pre našu skupinu je to neuveriteľne vzrušujúce obdobie po nedávnom uvedení Need for Speed Unbound (ktoré je označované za otvorenie novej éry tejto série), úspešnom vydaní EA SPORTS F1 22 začiatkom tohto roka, ako aj významnom pokroku vo vývoji WRC.
„Pri pohľade do budúcnosti vieme, že máme veľkú príležitosť rozvíjať naše hry a zážitky a prinášať ich ešte širšiemu publiku fanúšikov – pričom naša dlhodobá stratégia sa sústreďuje na naše silné stránky v licencovaných motoristických športoch, ako aj v arkádových pretekoch/open-world.“