Zníženie tlaku.
Sony bolo známe tým, že svoje herné projekty zvyklo ohlasovať extrémne skoro a na ich reálne vydanie sme si väčšinou museli počkať niekoľko rokov. Ako napríklad aj The Last of Us: Part II. Hra bola oficiálne ohlásená v roku 2016, no k vydaniu došlo až o takmer 4 roky neskôr, v roku 2020.
Takéto niečo však od štúdia Naughty Dog v budúcnosti očakávať nemáme. Prezradil to jeden z prezidentov štúdia Neil Druckmann v rozhovore pre Comicbook.com. Podľa neho totiž skoré ohlásenie Uncharted 4 a The Last of Us: Part II prinieslo svoje problémy, hlavne s ohľadom na balans pracovného a súkromného života vývojárov: „Oznámili sme Uncharted 4 a The Last of Us: Part II s dostatočným predstihom, ale v skutočnosti to spôsobilo trochu problémov s rovnováhou medzi pracovným a súkromným životom, ktoré sme niekedy mali v štúdiu.“
To sa však nebude týkať nového projektu štúdia, ktorým môže, ale nemusí byť tretie pokračovanie The Last of Us: „Tým, že sme toto oznámenie trochu odložili, mohli by sme sa viac pohrať s plánom a teraz sme si viac vedomí toho, ako pristupujeme k produkcii. Takže je tu náš multiplayerový projekt a je tu ďalší projekt, o ktorom nebudem nič hovoriť, okrem toho sa na ňu veľmi tešíme.“
Ako teda Druckmann povedal, tento rok bude v podaní Naughty Dog o multiplayerovej The Last of Us hre. Tento projekt má byť v roku 2023 plne odhalený, no či sa dočkáme aj vydania v roku 2023, to je ťažké predpokladať. Vzhľadom na nový prístup Naughty Dog k ohlasovaniu hier je však zrejmé, že dlho na hru už čakať nebudeme.
Prečítajte si tiež