Žiaden Unreal 5.
Štúdio 343 Industries, tvorcovia Halo Infinite majú za sebou naozaj turbulentný rok 2022. A to všetko po rovnako turbulentnom vývoji hry. Komplikácie v post-launch podpore Halo Infinite vyústili nie len v hnev hráčov, ale aj v poriadnu rošádu vo vnútri štúdia. Štúdio v priebehu roka opustili okrem iných jeho šéfka Bonnie Ross, hlavný inžinier Slipspace enginu David Berger, režisér multiplayeru Tom French, či režisér kampane Paul Crocker.
Súčasťou týchto zmien bola aj veľká špekulácia, že štúdio sa presúva zo svojho vlastného Slipspace enginu na štandardný Unreal Engine 5. Práve Slipspace totiž spôsobil vývojárom pri tvorbe hry veľké vrásky na čele a preto sa to zdalo, ako celkom rozumný krok.
Nakoniec však z prechodu nebude nič. Jeden novších zamestnancov štúdia Alex Corll totiž na svojom LinkedIn profile uviedol, že bol najatý aby pracoval na cutscénach a to za použitia vlastného Slipspace enginu.
Taktiež to pravdepodobne znamená, že aj veľké Battle Royale-like rozšírenie označované ako Tatanka, ktoré pre Halo Infinite pripravuje štúdio Certain Affinity je taktiež vytvárané za použitia tohto enginu.
Halo Infinite je momentálne vo svojej druhej sezóne, pričom tretia sa začne 7. marca.