Herný dizajnér Cliff Bleszinski sa pre The Daily Telegraph vyjadril, že v istej dobe bola kampaň Bulletstormu kooperatívna. Podľa všetkého však kooperácia nefungovala tak, ako by mala a preto sa vývojári rozhodli pre čisto single-playerovú kampaň.
"Viete, v jeden moment tam kooperácia naozaj fungovala, ale potom sme zistili, že tým by sme hru zmenili z toho, čo je dnes na niečo iné. Bulletstorm by už nebola akási bláznivá puzzle strieľačka, ale iba čistokrvný "simulátor zjazdového lyžovania", kde by sa ľudia iba pokúšali o čo najrýchlejší zjazd," vysvetľuje CliffyB.
"Hra by tak jednoducho nebola tým, čím ju chceme urobiť. Ľudia by jednoducho mohli prebehnúť hrou, ignorujúc výzvy a možnosti. Nuž a rozhodne by nepoužili toľko skillshotov. Takže keď došlo k rozhodovaniu, bolo to jasné," povedal Bleszinski a dodáva: "Čisto single-playerová kampaň ponúka viacero výhod. Niektoré špecialitky si hráč vychutná viac, ak napríklad nemusí čakať na iného."
Bulletstorm vychádza už v piatok, 25. marca 2010 na PC, PS3 a X360.
zdroj: vg247.com