Podrobnosti však nie sú úplne jasné.
Po verejných výzvach sa spoločnosť Microsoft údajne rozhodla obnoviť spoluprácu s japonským vývojárskym štúdiom PlatinumGames na hre Scalebound. Tvrdí to herný insider Nick Baker, podľa ktorého sú však rokovania ešte iba na začiatku.
„Pozrite sa – je to veľmi, veľmi skoro, ale bolo mi povedané, že spoločnosť Platinum(Games) opäť spolupracuje s Xboxom na návrate hry Scalebound,“ povedal Baker počas XboxEra podcastu. Neprezradil však či by sa začalo úplne od začiatku, alebo by sa použili assety, ktoré boli vytvorené počas vývoja.
Scalebound mala byť exkluzivita pre Xbox One a hra bola ohlásená v roku 2014. O tri roky neskôr však Microsoft projekt zrušil, čo vo vtedajšej dobe ešte viac posilnilo naratív o problematickom počte exkluzivít pre platformu v časoch, kedy PlayStation 4 dominoval.
Dnes je však situácia úplne iná, nakoľko Microsoft má k dispozícii kvantum vlastných first-party štúdií, no aj napriek tomu sa budúca spolupráca s PlatinumGames určite vylúčiť nedá.
Podľa režiséra hry Hideki Kamiju malo hlavný podiel viny na zrušení hry štúdio PlatinumGames, ktoré podľa jeho slov nebolo dostatočne skúsené na to, aby dodali sľubovanú víziu hry, no následne sa objavili správy, že podiel viny niesol aj Microsoft a to tým, že štúdiu vnútil Unreal Engine s ktorým PlatinumGames nemalo skúsenosti. Kamija nedávno potvrdil, že štúdio použilo mnoho assetov zo Scalebound pri nedávno vydanej hre Bayonetta 3.

Prečítajte si tiež
Hideki Kamija myslí oživenie hry Scalebound „úplne vážne“
Práve Kamija bol asi najhlasnejším človekom, ktorý začal minulý rok volať po obnovení prác na hre Scalebound. A podľa informácií Bakera sa jeho žiadosť splnila.