Nebude to len ďalšia COD napodobenina.
Od oznámenia, že Duke Nukem Forever skutočne raz uvidí svetlo sveta, ubehlo už mnoho času a mnoho informácií o titule aj vyplávalo na povrch, pričom jednou z nich je aj oficiálny dátum vydania! Na jednu, v FPS pomeroch dôležitú súčasť sa však zabudlo… A tou je multiplayer.
Ničoho sa však netreba obávať, utešuje príjemne urečnený šéf Gearboxu Randy Pitchford, multiplayer je v dobrých rukách.
"Multiplayer je niečo, čo ak chceme spraviť správne, musíme vymyslieť správny spôsob akým ho budeme prezentovať. Ľudia si ho musia zahrať, musia ho cítiť", povedal Pitchford Eurogameru.
"Niektoré veci môžete ukázať obrázkami, ale celkový obraz z nich nezískate. Momentálne sa trocha trápime s tým ,ako to ukázať tak, že ľudia pochopia, čo sme pre nich pripravili."
Pod tým "sme pre nich pripravili", myslí malé kanadské štúdio Piranha. To sa zaslúžilo o hry ako Medal of Honor: Heroes 2, Need for Speed: Undercover pre PSP a PC tituly Die Hard: Nakatomi Plaza a MechWarrior.
Zatiaľ čo Pitchford nechcel prezrádzať moc detailov o multiplayeri, sľúbil fanúšikom, že si objavovanie týchto detailov určite užijú.
"Nebojte sa, nezabudli sme prečo sme Dukea hrávali a jedným z dôvodov bolo ísť online a robiť hlúposti s kamarátmi. Takže správny multiplayer pre Duke Nukem Forever nesmie na tieto veci zabúdať."
"Zaujímavá otázka je aj to, že čo iné to okrem toho ponúka a práve zisťovať odpoveď na túto otázku bude pre ľudí vzrušujúce a veľmi sa na to teším."
"Nemá žiadny zmysel snažiť sa urobiť s Dukea novú súťažnú platformu podobnú Call of Duty – tu je to o zábave, o tom schádzať sa s kamošmi a rozprávať sa s nimi hovadinách."
A čo vy? Tešíte sa na staronového Dukea, kedy ste sa s ním prvýkrát zoznámili a sledujete vari Duke Nukem Forever ságu už od začiatku?
zdroj: eurogamer.net